Thursday, June 26, 2014

warehouse sale barangan baby

Bulan ni banyak pulak la warehouse sale. Excited jer dengarnyer.Ada je rasa nak beli benda. Tapi berpada2 juga ler. Ada duit pergi,kalu tengah kering, tunggu next le jawabnyer. Yang ni tak tau lagi pegi tidak, tapi aku share la info
My dear warehouse sales. OK la.based on yang aku pegi lepas2,harga ok la.murah than kita beli barangan my dear kat luar.ni address kut sapa nak pegi.

 No. 34, Jalan Meranti Jaya 10,
 Meranti Jaya Industrial Park, 
 47120 Puchong

                     
 Ni baby kiko. Aku tengok dalam every day on sales.aku tak pernah pergi lagi. So, tak le komen. Address ada kat iklan tu.

Ni pulak warehouse OKBB. Yang ni pun aku tak pernah pergi lagi. Macam nak pergi. Tengok la nanti. Kena tanya big bos dulu. Rase macam tak dapek jer. Huhuhu.kepada sesapa nak pergi, jaga anak2.maklum la tempat ramai orang. Tak lupa jaga duit jugak. Ingat tak lama nak raya. Banyak nak pakai duit (ingatan untuk aku sebenarnya) hikhikhik. Kalu bershopping kadang tak sedar. Jangan main swap card jer. Nak raya, nak shopping lagi. Ingat tu.....  ;-)

No comments:

Post a Comment