Monday, June 23, 2014

birthday yang lepas

Walaupun dah lama lepas, 7 mei hari tu, sekarang baru teringat nak post.Bukan apa, since sudah beberapa tahun kawen, ni la 1st time laki aku belikan kek.besa wish dengan bagi hadiah jer. Tak romantiknye laki aku kan.huhuhu.celebrate dekat rumah achunye je udah kebetulan pak mak mentua ada stay situ.thanks ye achu ngan paksunye untuk pizza.


Perasan tak ada tulis I  love u tu?kata laki aku si Mikhail yang suruh tulis. Kan kan nampak kan. Bukannyer laki aku yang suh tulis. Hish hish. Nasib le dapat laki tak romantik. Eleh, dier memang suka control macho. Malu nak suh budak kedai tu tulis lettew.Ahaks. Takpe papa, belajar slow2 Aku rase kan,mesti anak aku si Mikhail tu besar nanti jadi seorang yang romantik. Wat ever la son. Asal tau tatasusila sudah. Hmm nasib kek sedap. Good choice.

No comments:

Post a Comment